ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΟΜΝΙΑ 2022-23

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΟΜΝΙΑ 2022-23

 

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ!

 

Αναλυτικά:

  • Τμήμα Υποκριτικής/Αυτοσχεδιασμού   (Διδασκαλία: Ελεονώρα Αϊβαζίδου)
    Τετάρτη 18:00-21:00
       
  • Φωνητική   (Διδασκαλία: Ελεονώρα Αϊβαζίδου) /
  • Κινησιολογία   (Διδασκαλία: Μέλπω Βασιλικού) 
    Παρασκευή 18:00-21:00


  • Παιδικό   (Εμψύχωση: Σταύρος Μόσχης/ Ελεονώρα Αϊβαζίδου)
    Σάββατο 11:00- 12:30

  • Εφηβικό   (Εμψύχωση: Σταύρος Μόσχης)
    Σάββατο 12:30-14:30   

 

 

  • Σε περίπτωση παρακολούθησης ενός τμήματος Υποκριτικής συν του τμήματος Φωνητικής/Κινησιολογίας ισχύει έκπτωση 20% !
  • Σε μέλη οικογένειας που παρακολουθούν παράλληλα τμήματα στο εργαστήρι θεάτρου ΟΜΝΙΑ ισχύει έκπτωση 10% !
  • Σε περίπτωση εξόφλησης των διδάκτρων σε δύο δόσεις Οκτώβριο/Φεβρουάριο ισχύει έκπτωση 10% !
  • Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους πραγματοποιούνται σεμινάρια σχετικά με το θέατρο όπως υποκριτική, μουσική, performance, χορός κ.ά.

 

«Μέσα από την ομαδικότητα ανθίζει η διαφορετικότητα»

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Ασκήσεις σωματικής και φωνητικής ενεργοποίησης, διαθεσιμότητας, ομαδικές ασκήσεις συντονισμού, ρυθμού, αλληλεπίδρασης.

Ερευνούμε το σώμα, την ενέργεια, τη φωνή, τα εκφραστικά μας μέσα και τα χρησιμοποιούμε ως όχημα για να εκφράσουμε έννοιες, ιδέες, συναισθήματα.

Παρατήρηση, Φαντασία.

Μαθαίνουμε να ισορροπούμε ανάμεσα στον εσωτερικό παρατηρητή και το αυθεντικό σώμα.

Με αφορμή θεατρικά ή λογοτεχνικά κείμενα ερευνούμε τρόπους απάντησης σε βασικά ερωτήματα: Ποιος, Πού, Πότε, Πώς, Γιατί…

Ποια είναι η αφετηρία μου και ποιος ο στόχος; Τι παρεμβάλλεται ενδιάμεσα; Εγώ δημιουργώ το ρόλο ή ο ρόλος με καλεί να τον υποδυθώ;

Ο καθένας είναι ξεχωριστός και μοναδικός. Μέσα από την ομαδικότητα ανθίζει η διαφορετικότητα.

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Στόχος είναι τα παιδιά μέσα από τα εργαλεία και τις δυνατότητες του θεάτρου, να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τον κόσμο γύρω τους, αλλά και να βρουν την δική τους θέση μέσα σε αυτόν.

Πρόκειται για μια διαδικασία ανακάλυψης και γνώσης μέσα από την καλλιέργεια της δημιουργικής φαντασίας. Σκέφτονται, συνυπάρχουν, αλληλεπιδρούν, ανακαλύπτουν, εκφράζονται, εμβαθύνουν και χαίρονται μέσα σε μια διαδικασία που ξεκινάει από διάφορα ερεθίσματα, όπως μια ιστορία, ένα ποίημα, ένα διήγημα, ένα τραγούδι, μια παράσταση, μια φωτογραφία, μια εικόνα…

Το παιχνίδι, η κίνηση του σώματος, η σιωπή και η παύση, η φωνή, ο αυτοσχεδιασμός και ο ρόλος θα δώσουν στο κάθε παιδί την ικανοποίηση, της εκτόνωσης και της δημιουργικής έκφρασης, βοηθώντας το παράλληλα να στραφεί προς τον εαυτό του, αλλά και προς την ομάδα. 

Θα μάθει τις έννοιες της ομαδικότητας, της επικοινωνίας, της συν-δημιουργίας ,και εντέλει ότι αποτελεί μέρος ενός συνόλου, μιας ευρύτερης θεατρικής οικογένειας μέσα στην οποία θα νιώθει ασφαλής και αποδεκτός και θα ενθαρρύνεται να ξεδιπλώσει τις πτυχές της προσωπικότητάς του με τρόπους δημιουργικούς και ευχάριστους μέσα από τη σκηνική πραγμάτωση της θεατρικής πράξης/παιχνιδιού.